http://neededspark.blogspot.com/search/label/statusuri

Declaratii de dragoste in engleza

De Ziua Indragostitilor (Valentine’s Day), adica pe 14 februarie toata lumea isi face declaratii de dragoste, se trimit mesaje de iubire, se fac cadouri. Un cadou frumos pentru…

10:31 | Taguri , | Read More »

Statusuri cool

Statusuri cool Voi radeti toti de mine ca sunt diferit, iar eu rad de voi ca sunteti toti la fel Cand viata iti intoarce spatele…prinde-o de fund… De…

06:26 | Taguri , | Read More »

Statusuri de Paste

Statusuri de Paste Iepurasul mustacios, e de Paste norocos. Nu-ti lasa cadou in ghete, are el alte secrete: pasca, oul inrosit, cozonacul, mielul fript si un Paste Fericit!…

06:24 | Taguri , | Read More »

Statusuri de agatat

Statusuri de agatat 1. Sa nu uiti sa te dai si la mine… 2. Nu te tine sa te`ndragostesti de mine. 3. Am vrajeala necesara pentru orice domnisoare….

06:22 | Taguri , | Read More »

Statusuri smechere

Statusuri smechere Munca nu a omorat niciodata pe nimeni……dar de ce sa risc? smekere invisible (only stupid people can see me) . if u see me,don’t come to…

06:21 | Taguri , | Read More »

Statusuri haioase

Statusuri haioase psihologul mi-a spus ca sunt nebun, vocile din cap insa imi spun ca nu e adevarat viata e un joc de cacat … dar macar are…

06:19 | Taguri , | Read More »

Statusuri de agatat

Chemati politia!!! Este ilegal ca cineva sa arate asa de bine ! Am avut o zi proasta si intodeauna zambetul unei fete dragute ma inveseleste. Vrei sa imi…

06:17 | Taguri , | Read More »

Statusuri haioase

Ai Bani !?… Hai la bere … N-ai bani !? … Dute vere ! O gãinã avea 2 picioare in special stângu` ! Se tin fetele de mine…

06:16 | Taguri , | Read More »

Statusuri haioase

Statusuri haioase Mi-am aprins becu sa sting lumina… Ce ciuda imi este ca nu imi iese schema aia cum o da Ronaldinho de 7 ori in bara !!!…

06:15 | Taguri , | Read More »

Statusuri de Agatat

Statusuri de Agatat Prea dulce ca sa fiu light Mmmmm…ce vad ochii mei? Ce frumoasa si cat stil ai pe tine … parca esti facuta pentru mine! Sunt…

06:13 | Taguri , | Read More »

Statusuri DND

Statusuri DND 1. Frunza verde / Rug de mur / Deranjezi…. o iei in cur ! 2. D!N!D , ma dau cu sania in congelator… 3. Bzzz!!!Bzzz!!! hai…

06:09 | Taguri , | Read More »

Statusuri DND

Statusuri DND 1. Cine esti ? Ce vrei ? Daca ma deranjezi chem Politia! 2. DND… tre` sa infing toporul in geam… 3. M-ai deranjat…. Nu ti-am raspuns……

06:08 | Taguri , , | Read More »

Statusuri DND – Statusuri noi pentru Yahoo Messenger DND

Statusuri DND – Statusuri noi pentru Yahoo Messenger DND Ai ceva sa-mi spui ? Abtine-te !!! Ai treaba si te retin cumva? DND… imi canta vecina in “capsator”…

06:03 | Taguri , , , | Read More »

Statusuri beton de messenger – Statusuri super pentru mess

Statusuri beton de messenger – Statusuri super pentru mess – Munca nu a omorat niciodata pe nimeni……dar de ce sa risti? – La 13 ani e prea devreme,…

05:59 | Taguri , , , | Read More »

Statusuri misto yahoo messenger

Statusuri misto yahoo messenger STATUSURI MISTO YAHOO – STATUSURI YAGOO MESSENGER MISTO “….singur am fost….singur sunt…singur voi fi…..singur pentru totdeauna….” „Numar oile de pe mess; daca te-am sarit,…

05:56 | Taguri , , | Read More »

Statusuri de dragoste 2011

Statusuri de dragoste 2011, statusuri de dragoste noi  Y will always love the false image i had of you… Chiar nu vad cum ar fii o noapte fara…

00:39 | Taguri , , | Read More »

Statusuri smechere YAHOO MESSENGER

Statusuri smechere yahoo messenger Voi radeti toti de mine ca sunt diferit, iar eu rad de voi ca sunteti toti la fel . Membru al asociatiei nationale „mieii…

00:35 | Taguri , , | Read More »

Statusuri smechere

Statusuri smechere Stiu ca sunt prost..dar cand ma uit in jur imi revin . Voi radeti toti de mine ca sunt diferit, iar eu rad de voi ca…

00:32 | Taguri , , | Read More »

Statusuri triste

Statusuri triste Daca as fi copil mama mi-ar spune ca totul va fi bine , daca as fi copil mi-as lua jucarie si as uita totul, daca as…

00:27 | Taguri , , | Read More »

Statusuri de iubire

Statusuri de iubire Ai aparut in viata mea ca o puternica raza de soare ce mi-a adus in suflet caldura si gingasia nesfarsita, cu zambetul tau m-ai invatat…

00:22 | Taguri , , | Read More »

Postări mai noi Postări mai vechi

, , , , , ,

  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

