Consola PS3 Slim alba

Pentru  nu fi
mai prejos de Xbox 360 armonios iminentă subţire de concurenţă, Sony a
decis să-şi condimenteze lor consola conformitate cu introducerea unei
noi, alb Slim consola Playstation 3.
Deşi
japoneza mea este un pic cam ruginită, Google Translate a ajuns la
salvare şi ma asigurat că noul model va veni in doua arome, cu o
sportive un hard disk 160GB, iar celălalt un hard disk 320GB ca
standard.
Desigur, modelele vor fi în
continuare disponibile în limba curentă „negru carbune” de culoare, dar
nouă opţiune de culoare albă este, cu siguranţă frumos să aveţi, dacă
sunteţi obosit de a privi la modelul original.

  1. #1 by Omul simplu on 19 Iulie 2010 - 8:51 PM

    Sigur prietene facem schimb de link. Văd că tu m-ai pus deja acuma pun si eu link-ul tau. Foarte frumos blogul tau:D frumoasă şi tema:) cred ca esti relativ nou in blogging sau ma insel cam ca mine:P

  2. #2 by Cristi on 27 Iulie 2010 - 9:25 AM

    Ms, gata te-am adăugat şi eu Cristi :)toate cele bune

Lasă un răspuns

