Link exchange

Vă salut, v-am pregătit acest post special pentru link exchange, aşa că orcine doreşte să facă schimburi de link-uri aici să lăsaţi mesajele..
Nu fac schimb de link genul, eu pun link pe blog x şi voi îmi adăugaţi link-ul pe blogu Y.
deoarece mai verific dacă mă aveţi la blogroll şi cu genul acesta de schimburi nu am cum să verific. Vă aştept cu cât mai multe propuneri de parteneriate
Numa bine.

  1. #1 by gctinvalentin on 30 Iunie 2010 - 10:34 PM

    s-a rezolvat te-am adaugat in Parteneri Itanytimehttp://gctinvalentin.wordpress.com/parteneri/

  2. #2 by worldmindblog on 9 Iulie 2010 - 3:25 PM

    Te-am adaugat si eu man la blogroll . peace

  3. #3 by Alexandra on 19 Iulie 2010 - 9:37 AM

    Buna🙂 Mersi mult, te-am adaugat🙂

  4. #4 by Anonymous on 19 Iulie 2010 - 10:32 AM

  5. #5 by habarnist on 20 Iulie 2010 - 11:25 AM

    Te-am adaugat in blogroll.Da-mi un msj cand ma adaugi si tu🙂 http://habarnist.wordpress.com

  6. #6 by habarnist on 20 Iulie 2010 - 12:59 PM

    E bine.Ms🙂

  7. #7 by z0mero on 22 Iulie 2010 - 5:27 PM

    Done , te`am adaugat in blogroll. Cu respect, z0meRo.

  8. #8 by Cristi on 26 Iulie 2010 - 6:09 PM

    Salut îţi trimit acest mesaj în speranţa unei colaborări de link exchange :)Dacă eşti de acord adaugămă cu :titlu : Tatuajeadresa : http://tatuajemodeletatuaje.blogspot.com/şi dacă eşti de acord ca confirmare, trimite-mi un mesaj la orcare dintre posturi cu numele si adresa🙂

Lasă un răspuns

